پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226406
دستگيري ۷۲ نفر و به هلاکت رساندن ۱۷ نفر از سوداگران مرگ
تاریخ انتشار : 1395/07/01 09:48:51
نمایش : 952
فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان از دستگيري ۷۲ نفر و به هلاکت رساندن ۱۷ نفر از سوداگران مرگ طي ۶ ماهه ابتداي سال جاري خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار رهام‌بخش حبيبي اظهار داشت:  مرزبانان جان بر کف با هوشياري و اقتدار هنگام پايش و حراست از مرزهاي استان موفق به کشف و ضبط مقادير قابل توجهي مواد مخدر و سوخت قاچاق در ۶ ماه نخست امسال شدند.

وي افزود: نيروهاي مرزباني سيستان و بلوچستان در اين مدت با دستگيري ۷۲ نفر و به هلاکت رساندن ۱۷ نفر از سوداگران مرگ توانستند ۳۲دستگاه وسيله نقليه حامل قاچاق را توقيف و افزون بر ۲۸ تن و ۳۳۵ کيلوگرم مواد مخدر شامل هروئين، مرفين، کراک، ترياک و حشيش را نيز کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزباني سيستان وبلوچستان همچنين از آمادگي همه جانبه مرزباني براي حمايت و تقويت سطح فعاليت بازارچه هاي مرزي خبر داد و گفت: با گسترده تر شدن حجم پايش و حراست از نوار مرزي استان روز به روز از فعاليت قاچاقچيان و وارد شدن خسارات سنگين قاچاق بر اقتصاد کشور کاسته شده است به طوري که مرزداران در ۶ ماه نخست امسال موفق شدند ضمن توقيف ۲۵۳ دستگاه خودور و شناور، از خروج قريب به ۲۸۱ هزار و ۲۱۱ ليتر فرآورده هاي نفتي از مرزهاي کشور جلوگيري و ميليون ها ريال سرمايه هاي ملي را نيز به چرخه اقتصاد داخلي بازگردانند.

سردار حبيبي در ادامه به دستگيري اتباع بيگانه غيرمجاز اشاره کرد و گفت: با اقدامات موثر مرزداران در اين مدت ۷۲ دستگاه وسيله نقليه حامل اتباع بيگانه توقيف و ۱۳۵ نفر قاچاقچي انسان به همراه ۱۱ هزار و ۵۰۴ نفر متجاوز مرزي دستگير و بيش از ۱۲۰ هزار و ۶۳۳ نفر از اتباع بيگانه غير مجاز نيز از کشور طرد شدند.

فرمانده مرزباني استان با اشاره به ورود و خروج اتباع کشورهاي همسايه به صورت مجاز از پايانه هاي مرزي استان از آمادگي مرزباني براي استقبال از زائران بارگاه حضرت امام حسين (ع) در ايام محرم و اربعين حسيني خبر داد و گفت: اميدوارم شرايط براي استقبال و ارائه تسهيلات به کاروان‌هاي زيارتي افغانستاني و پاکستاني عازم عراق فراهم شده است و خدمت به اين عزيزان در دستور کار مرزباني استان قرار دارد.

منبع:مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html